Jeres produkter fremstår mere delikate og feminine end andre på markedet. Hvordan er det visuelle tænkt ind, når I skaber jeres produkter?
Clara, Peech: ”I Peech har vi meget stort fokus på vores produkters udseende, fordi ønsket fra vores side hele tiden har været at bryde med de fordomme, som mange stadig har om sexlegetøj. Vi vil gerne vise, at sexlegetøj kan være mange forskellige ting og se ud på mange måder. Samtidig tror vi på, at det gør en forskel, at produkterne også er smukke rent visuelt, da det bidrager til helhedsoplevelsen – ligesom man ville tage et flot stykke tøj på, hvis man gerne vil føle sig lidt ekstra.”
Cecilie & Julie, sitre: ”I sitre er målet at skabe produkter, som er lækre, kan stå fremme på natbordet, og som man glæder sig til at bruge, ligesom man glæder sig til at tage et karbad, drikke en lækker kop te eller tænde en duftlys. Derfor spiller design og indhold en stor rolle. Vi skal væk fra, at glidecreme er en usexet, funktionel ’problem-solver’, og i stedet gøre det til et feel-good wellness produkt, som har en masse skønne, plejende ingredienser, og som er helt sikkert at bruge - også som gravid eller ammende. Vi skal gøre det nemmere at tale åbent om sex. Hvis ikke du gemmer det væk i natskuffen, er du tættere på at kunne tale om det.”