Oftest stillede spørgsmål
- Hvilke fordele kan jeg få?
- Når du er en del af Magasins Fordelsunivers, får du en lang række faste fordele, som gælder alle Goodie medlemmer. Det kan blandt andet være invitationer til VIP shopping events, eksklusive Goodie rabatter, fri fragt ved køb over 499,- på Magasin.dk og adgang til dine digitale kvitteringer. Men der er også mulighed for at opnå endnu flere fordele, jo mere du shopper. Se dit stjerneniveau og listen over de fordele, som DU kan få i Goodie appen.
- Hvordan opnår jeg flere stjerner og fordele?
- Du opnår flere stjerner og flere fordele, jo mere du shopper i Magasin. Hver gang du besøger og shopper på på Magasin.dk, i Goodie appen eller i en af vores forretninger og scanner Goodie-appen, vil beløbet blive gemt under din personlige profil. Når du kommer over beløbsintervallerne 1.000, 5.000 og 15.000 kroner, bliver dit stjerneniveau automatisk opgraderet – og du bliver belønnet med en Stjernevoucher på 100 kr.
- Hvad er en Stjernevoucher?
- En Stjernevoucher er en voucher på 100 kr., som kan bruges på dame-, herre og børnetøj, lingeri og accessories. Du modtager Stjernevoucheren, når du har nået dit nye Stjerneniveau. Din Stjernevoucher er gyldigt i 180 dage efter udstedelse. Når gyldighedsperioden er overskredet, kan voucheren ikke længere benyttes. Bemærk, at Stjernevoucheren kun kan bruges én gang, og at de 100 kr. skal bruges på samme tid. Altså er det ikke muligt at shoppe for 50 kr. og gemme resten af Stjernevoucherens værdi. Ved retur bortfalder Stjernevoucherens værdi.
- Hvad er Goodies?
- En Goodie er en fordel, du kan benytte, når du besøger og shopper i Magasin. Goodies følger din Stjernestatus og kan være alt fra gaver og forkælelse til spændende konkurrencer og eksklusive events.
- Hvor kan jeg se mine køb?
- Du kan finde dine køb i din Goodie app og under "Mit Goodie" her på Magasin.dk.
- Koster det penge at være medlem?
- Det koster ikke penge hverken at downloade appen eller at være medlem af Magasins Fordelsunivers. Du får disse fordele, fordi vi vil gøre Magasin til dit foretrukne sted at shoppe, og fordi vi vil gøre shopping-oplevelsen lidt mere magisk.
- Hvorfor modtager jeg ikke nyhedsmails?
- Hvis du ikke modtager vores nyhedsmails, kan det være, at vi ikke har din rigtige mail-adresse. Gå ind på rediger profil under "Mit Goodie" her på Magasin.dk og opdater dine oplysninger.
- Hvad hvis jeg glemmer at scanne min App når jeg shopper, kan jeg få efterregistreret mine køb?
- Nej, det er desværre ikke muligt at få efterregistret sine køb. Så husk altid at få scannet din App eller log in på Magasin.dk når du handler.
- Hvordan bestemmes hvilke fordele, Goodies, Stjernevouchers og Beauty Goodies jeg kan få?
- Den samlede sum af dine køb i Magasins forretninger og på Magasin.dk bestemmer, hvilke fordele, Goodies, Stjernevouchers du kan opnå. Den samlede sum af dine køb af skønhedsprodukter hos Magasin bestemmer, hvilke beauty goodies du kan opnå. Optjeningsperioden er rullende 12 måneder, og opretholder du ikke det samme købsniveau vil det afspejles i dine fordele.
- Hvad er Goodie Beauty?
- Goodie Beauty er dit beauty inspirationsunivers i Goodie appen. Her har vi samlet artikler og podcasts med fokus på skønhed, samt alle de Beauty Goodies, du kan få. Du er automatisk del af Goodie Beauty, når du er medlem.
- Hvordan får jeg beauty goodies i Goodie Beauty?
- Du får tilbudt beauty goodies i din Goodie app som en belønning for at være helt vild med skønhed. Du får disse beauty goodies, fordi vi vil gøre Magasin til dit foretrukne sted at shoppe, og fordi vi vil gøre din beauty-oplevelse lidt mere magisk. Find alle Beauty Goodies i Goodie-menuen i din app under "Goodie Beauty".
- Hvad er en beauty goodie?
- En beauty goodie er en eksklusiv fordel, du kan benytte, når du besøger og shopper hos Magasin. Beauty Goodies kan være alt fra gaver, samples og forkælelse til spændende konkurrencer og eksklusive events.
- Hvordan får jeg Magasins Goodie App?
- Hvorfor kan jeg ikke se nogle af mine kvitteringer?
- Hvis du ikke kan se dine kvitteringer i din app, kan du forsøge at slette din app og hente den igen. Log nu ind igen og tryk på ”Mine køb”
- Har du andre spørgsmål du ønsker svar på?
- Har du spørgsmål eller brug for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte kundeservice. Kontakt kundeservice via Magasin.dk eller ring på telefon: 33114433. Åbningstiderne er mandag - fredag kl. 8-18, lørdag kl. 10-18 og søndag kl. 10-15.