Oftest stillede spørgsmål
- Hvad er Magasin Goodie?
- Som medlem af vores fordelsprogram 'Magasin Goodie' får du adgang til fordele og forkælelse. Du optjener automatisk stjernepoint, som låser op for flere fordele. Vi har 3 niveauer, 1-stjernet, 2-stjernet og 3-stjernet medlem.
- Koster det noget at være medlem?
- Det koster ikke penge at være medlem af Magasins Fordelsunivers. Du får disse fordele, fordi vi vil gøre Magasin til dit foretrukne sted at shoppe, og fordi vi vil gøre shopping oplevelsen lidt mere magisk.
- Hvilke fordele kan jeg få?
- Når du er en del af Magasins Fordelsunivers, får du en lang række faste fordele, som gælder alle Goodie medlemmer. Det kan blandt andet være invitationer til VIP shopping events, eksklusive Goodie rabatter, fri fragt ved køb over 499,- på Magasin.dk og adgang til dine digitale kvitteringer. Men der er også mulighed for at opnå endnu flere fordele, jo flere stjernepoint du optjener. Se dit Stjerneniveau og listen over de fordele, som DU kan få under ”Mine Goodies” her i app'en.
- Hvordan opnår jeg flere stjerner og fordele?
- Du opnår flere stjerner og flere fordele, når du optjener stjernepoint og stiger i niveau. Hver gang du besøger og shopper i Magasin eller på Magasin.dk og scanner Goodie-app'en, vil du optjene stjernepoint. Når du kommer over grænserne 1.000 og 5.000, bliver dit stjerneniveau automatisk opgraderet – og du bliver belønnet med en Stjernevoucher på 100 kr.
- Hvad er en Stjernevoucher?
- En Stjernevoucher er en voucher på 100 kr., som kan bruges på dame-, herre og børnetøj, lingeri og accessories. Du modtager Stjernevoucheren, når du har nået dit nye stjerneniveau. Bemærk, at Stjernevoucheren kun kan bruges én gang, og at de 100 kr. skal bruges på samme tid. Altså er det ikke muligt at shoppe for 50 kr. og gemme resten af Stjernevoucherens værdi.
- Hvad er Goodies?
- En Goodie er en fordel, du kan benytte, når du besøger og shopper i Magasin. Goodies følger din Stjernestatus og kan være alt fra gaver og forkælelse til spændende konkurrencer og eksklusive events.
- Hvorfor modtager jeg ikke nyhedsmails?
- Hvis du ikke modtager vores nyhedsmails, kan det være, at vi ikke har din rigtige mail-adresse. Gå ind på rediger profil under "Mit Goodie" her på Magasin.dk og opdater dine oplysninger.
- Hvad hvis jeg glemmer at scanne min App når jeg shopper, kan jeg få efterregistreret mine køb?
- Nej, det er desværre ikke muligt at få efterregistret sine køb. Så husk altid at få scannet din App eller log in på Magasin.dk når du handler.
- Hvordan bestemmes hvilke fordele, Goodies og Stjernevouchers, jeg kan få?
- Den samlede sum af dine køb i Magasins forretninger og på Magasin.dk bestemmer, hvilke fordele, Goodies, Stjernevouchers du kan opnå. Optjeningsperioden er rullende 12 måneder, og opretholder du ikke det samme købsniveau vil det afspejles i dine fordele.
- Hvordan bestemmes hvilke fordele, Goodies og stjernevouchers jeg kan få?
- Den samlede sum af dine stjernepoint optjent i Magasins forretninger og på Magasin.dk bestemmer, hvilke fordele, Goodies, og Stjernevouchers du kan opnå. Optjeningsperioden er rullende 12 måneder, og opretholder du ikke det samme pointniveau vil det afspejles i dine fordele.
- Hvor kan jeg se mine køb?
- Endnu en fordel ved Magasins Goodie App er, at dine kvitteringer nemt og sikkert bliver gemt digitalt. Du kan finde dem under Mit Magasin --> Mine køb her i appen.
- Hvordan får jeg Magasins Goodie App?
- Hvorfor kan jeg ikke se nogle af mine kvitteringer?
- Hvis du ikke kan se dine kvitteringer i din app, kan du forsøge at slette din app og hente den igen. Log nu ind igen og tryk på ”Mine køb”
- Har du andre spørgsmål du ønsker svar på?
- Har du spørgsmål eller brug for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte kundeservice. Kontakt kundeservice via Magasin.dk eller ring på telefon: 33114433. Åbningstiderne er mandag - fredag kl. 8-18, lørdag kl. 10-18 og søndag kl. 10-15.