Indkøbskurv
0
0 varer lagt i indkøbskurven
Vi elsker

Magasin – We Love: Wood Wood

Wood Wood startede tilbage i 2002, hvor de var en af de første danske spillere, som gik ind i streetwear. Nu er det en af tidens mest populære brands, og de bliver ved med at storme fremad. Hør med i det nyeste afsnit i vores podcastserie, hvor du kan møde Co-founder og Creative director Karl Oskar Olsen til en snak om opstart, en modebranche i udvikling og attitude.

Magasin – We Love: 

I Podcastserien "Magasin – We Love", går vi tæt på alle de skønne danske designere og talenter, der sæson efter sæson forkæler vores stormagasin med de skønneste nye styles. Det er deres cool streger, deres lækre materialer, deres skønne farver, der skaber det modeunivers, som vi elsker så højt. Uden dem, intet Magasin. Derfor synes vi også, at det er på tide, at I møder dem, vores cool venner af huset. De kan om nogen pifte din garderobe op og give dig masser af inspiration til, hvad du skal gå efter i 2019. Tag med på rejsen og bliv dus med nogle af dansk modes største talenter i denne podcastserie, der tager dig med bag kulissen. ’Lyt til podcasten ”Magasin – We Love” på heartbeats.dk, Spotify, iTunes og andre podcasttjenester!

Der er nok ikke mange, der ikke kender til Wood Wood. Det danske brand er en af tidens største spillere inden for streetwear, og vi kan godt forstå hvorfor. Kreativitet, kvalitet og attitude. Det er tre ord, som de altid har med sig i designprocessen, og det har sandelig været med til at skabe et brand, der har bevæget sig langt ud over landegrænserne. 

I dette afsnit af podcast-serien ’Magasin – We Love’ taler moderedaktør Mads Emil Grove Møller fra Pod Passion med Karl Oskar Olsen, der er Co-founder og Creative Director hos Wood Wood. Han har altid været typen, der var drevet af at skabe ting, og det har han sandelig gjort. Efter han afsluttede sin uddannelse på Danmarks Designskole, startede han Wood Wood op med sin partner - og derfra er det kun gået en vej. De har været målrettede, og det har virkelig betalt sig. Modebilledet dikterer streetwear i disse år, og den nye generation er blevet en målgruppe, der også har haft stor indflydelse på udviklingen af Wood Wood. 


Du kan blandt andet høre om, hvordan det hele startede. Du kan høre en masse om Karl Oscar Olsens baggrund, hvordan co-labs havde enorm betydning for brandet, men også hvordan streetwear-branchen har udviklet sig. Han fortæller om den nye generation af unge, der virkelig har taget streetwear til nye højder, og meget mere. I dette afsnit kommer du altså ind i en verden af streetwear, hvor du hører om udviklingen, mænd i modeverdenen og et af vor tids mest populære danske brands! Lyt med, når den kreative designer og co-founder af Wood Wood åbner op for posen og giver et indblik i vejen fra opstart til modegigant. 

Få hele historien i Podcastserien ”Magasin – We Love” 

Alt det – og meget mere – kan du høre mere om i podcastserien ”Magasin – We Love”, som du finder på heartbeats.dk, Spotify, iTunes og andre podcasttjenester! 

Pssst… vores nye afdeling for streetwear ’The Deck’ er netop åbnet på Kgs. Nytorv. Her kan du blandt andet kan besøge den nye cool stand fra Wood Wood.