Indkøbskurv
0
0 varer lagt i indkøbskurven
Vi elsker

CALVIN KLEIN fejrer 50 års ikonisk stil

Calvin Klein fejrer 50 års ufiltreret selvudfoldelse og provokation med CK50-kollektionen; en kollektion af ikoniske styles, der alle er tilført et limited edition CK50-logo.

Den vovede kollektion introducerer klassiske silhuetter med logoer placeret uventede steder, der tilsammen skaber hverdags-pieces med et moderne tvist.
Kollektionens prints inkluderer et mønster af gentagne monogrammer og gennemslagkraftige logodetaljer, som går igen over kvindekollektionens denimstyles, kjoler og sweatre samt mændenes denim, hoodies og sweatshirts. T-shirts, bomuldsundertøj og nøje udvalgte accessories afrunder kollektionen, der kommer i en sæsonbetonet farvepallet af vasket sort, blå og rød. Ydermere har bestemte styles i kollektionen et specielt CK50-lædermærke.

Kampagnen er fotograferet af Glen Luchford, og heri optræder venner af brandet i en række billeder, der reflekterer historiske øjeblikke og temaer på tværs af flere årtier. Dette formidler tilsammen en rejse fra rumalderen op til den digitale alder. Justin Bieber er tilbage i hans Calvins - denne gang med hans kone Hailey Bieber, hvilket markerer det nygifte pars første kampagne sammen. I kampagnen medvirker også populære ikoner som A$AP Rocky, Kendall Jenner, Troye Sivan, Liu Wen, Parker Van Noord og Rebecca Leigh Longendyke. Som en fejring af CALVIN KLEIN’s evige relevans i popkulturen fanger kampagnen den rebelske ånd, der har formet brandet over de sidste 50 år. 
CK50-kollektionen er i butikkerne nu og vil være tilgængelig i Danmark i en tidsbegrænset periode.