Goodie-pris gælder Goodie-medlemmer med 1-3 stjerner
Me & My Denim - med Sanne Sehested
Tekst Cathrine Overvad / Fotograf Sascha Oda
Man finder ofte Sanne Sehesteds kilometerlange ben i et par højtaljede jeans. Og det er der god grund til. Sanne er nemlig ikke en “kjolepige” og synes, at den klassiske denim har uendeligt mange stylingmuligheder. Derfor er denim også altid til stede i Gestuz’ kollektioner. Mød kreativ direktør i Gestuz, Sanne Sehested, i Magasins kampagne ’Me & My Denim’.
”Jeg er kreativ direktør hos modemærket Gestuz, som jeg startede tilbage i 2008, og vi kan i år fejre 15 års jubilæum. Det er stadig svært for mig at forstå, hvor tiden er blevet af.”
”Jeg er meget passioneret omkring mit arbejde. Gestuz er mit hjertebarn, og jeg er så beæret over at få lov til at arbejde med min passion hver eneste dag. Jeg elsker at være involveret i alle parter af brandet, og det at have så stærkt et team omkring mig gør kun min dedikation endnu større. Det er virkelig et privilegium."
”Det smukke ved denim er, at det kan dresses op og ned. Et look kan bestå af et par gode jeans og en læderjakke, og på ingen tid forvandles med høje boots, røde læber og chunky øreringe. Jeg er en kæmpe fan af denim, og jeg føler mig altid godt tilpas i det, fordi man kan style det efter et luksuriøst udtryk og samtidig tilføje en råhed, der gør looket lidt mindre feminint.”
”Jeg har virkelig ofte denim på som en del af mit look. Da jeg ikke rigtig går i kjoler, er jeans noget af det, jeg bruger mest. Jeg elsker at style jeans med en crispy hvid t-shirt og en blazer eller at gå ’all in’ med et fuldt denimlook. Vi har altid denim som en del af vores kollektioner, da det er ’true’ til Gestuz’ DNA, og jeg elsker at eksperimentere med nye måder at vise denim på.”
”Et af mine tydeligste minder med denim er, da jeg var i LA på Rose Bowl Flea Market og fandt så mange fantastiske vintage styles, at jeg endte med alene at købe ti par jeans.”