Gælder 31/07 - 03/08
Goodie-pris gælder Goodie-medlemmer med 1-3 stjerner
Kender du kultproduktet fra Paula’s Choice, som konstant går viralt?

Hashtagget Paula’s Choice har over 400 millioner visninger på TikTok, og populariteten skyldes i høj grad dette ene eftertragtede produkt.
I mange år var Paula’s Choice, på trods af at have eksisteret siden 1995, en af de bedst velbevarede skønhedshemmeligheder herhjemme. Paula’s Choice kom nemlig først officielt til Danmark i 2020. Da det landede på Magasins skønhedshylder, blev det modtaget med store forventninger af de, som allerede havde læst den udenlandske presses rosende ord om kultbrandet Paula’s Choice. I dag har Paula’s Choice kun fået en endnu større skare af trofaste fans, fordi brandet, ligesom grundlæggeren selv, Paula Begoun, sværger til ærlig kommunikation og ikke mindst gennemsigtighed. Det ses både i kommunikationen omkring produkterne, på ingrediensoversigten, men også i de bøger og blogindlæg Paula løbende har udgivet omkring hudpleje, hvor hun, på trods af selv af at have været en del af skønhedsbranchen, ikke har holdt igen med sine kritiske og ærlige meninger.
Den kritiske tilgang kommer fra hendes egen vej ind i skønhedsbranchen, som Paula Begoun her fortæller om:
“Jeg har døjet med akne og eksem lige siden jeg var helt ung, og lige meget hvilke produkter jeg prøvede, blev min hud bare ikke bedre – nogle gange blev den endda bare værre. Så da jeg startede i skønhedsbranchen tilbage i 1978, lå min interesse i at researche og skrive bøger omkring de påståede fordele, som brands hævdede, at deres produkter kunne tilbyde. I min research søgte jeg svar på, hvorfor intet virkede eller gav mening. Da jeg først blev klogere på dette, ønskede jeg ikke for andre, at de skulle gå igennem det samme som jeg gjorde i min søgen på at finde produkter, der faktisk virkede.”