Log ind
Tilbage til journal
Skønhed

Kender du kultproduktet fra Paula’s Choice, som konstant går viralt?

null

Hashtagget Paula’s Choice har over 400 millioner visninger på TikTok, og populariteten skyldes i høj grad dette ene eftertragtede produkt.

I mange år var Paula’s Choice, på trods af at have eksisteret siden 1995, en af de bedst velbevarede skønhedshemmeligheder herhjemme. Paula’s Choice kom nemlig først officielt til Danmark i 2020. Da det landede på Magasins skønhedshylder, blev det modtaget med store forventninger af de, som allerede havde læst den udenlandske presses rosende ord om kultbrandet Paula’s Choice. I dag har Paula’s Choice kun fået en endnu større skare af trofaste fans, fordi brandet, ligesom grundlæggeren selv, Paula Begoun, sværger til ærlig kommunikation og ikke mindst gennemsigtighed. Det ses både i kommunikationen omkring produkterne, på ingrediensoversigten, men også i de bøger og blogindlæg Paula løbende har udgivet omkring hudpleje, hvor hun, på trods af selv af at have været en del af skønhedsbranchen, ikke har holdt igen med sine kritiske og ærlige meninger.

Den kritiske tilgang kommer fra hendes egen vej ind i skønhedsbranchen, som Paula Begoun her fortæller om:

“Jeg har døjet med akne og eksem lige siden jeg var helt ung, og lige meget hvilke produkter jeg prøvede, blev min hud bare ikke bedre – nogle gange blev den endda bare værre. Så da jeg startede i skønhedsbranchen tilbage i 1978, lå min interesse i at researche og skrive bøger omkring de påståede fordele, som brands hævdede, at deres produkter kunne tilbyde. I min research søgte jeg svar på, hvorfor intet virkede eller gav mening. Da jeg først blev klogere på dette, ønskede jeg ikke for andre, at de skulle gå igennem det samme som jeg gjorde i min søgen på at finde produkter, der faktisk virkede.”







Paula Begoun blev netop fyret for selv samme ærlighed, da hun tilbage i starten af sin karriere arbejdede som salgsassistent i en skønhedsafdeling. Hun var nemlig for ærlig, når kunderne spurgte til hendes mening omkring diverse brands eller produkter, og om de kunne det, de lovede. En ærlighed, hun heldigvis har holdt fast i, da den har drevet Paula Begoun til at skabe produkter, som ikke lover mere, end hvad de kan. De kan heldigvis ret meget, hvilket også blev understreget, da Paula’s Choice gik viralt på TikTok for 1,5 år siden.



null

Foto af Paula Begoun grundlægger af Paula's Choice



Kultbrandet blev en TikTok-sensation, takket være det evigtaktuelle produkt Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant, som har eksisteret siden år 2000, men som først nu blev opdaget af den yngre generation. Grunden til Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant nyfundne online popularitet var og er, dets gode effekt på huden, som i video efter video bliver delt og rost på TikTok. Den nye generation fik dermed øjnene op for Paula’s Choice, og søgninger på hashtagget #Paulaschoice har i skrivende stående over 400 millioner visninger på TikTok.

Det gav pludseligt udsolgte produkter og lange ventelister. Heldigvis er lageret blevet større siden, og vil du blive klogere på deres fem bedste produkter, så læs med nedenfor.













Bestsellers fra Paula's Choice



Læs mere
null
Skønhed
Derfor bliver dette forårets mest populære neglelak
null
Skønhed
Denne farve giver dig TikToks mest eftertragtede makeuplook
Loading...