Kenzo
Youth Flow - Restful Dream Night Mask
399 kr.
Optjen 399 stjernepoint med
Magasin Goodie
Magasin Goodie
accessibility.variation.selection
Størrelse:
75 ML
Vælg størrelse
Fri fragt på ordrer over 499 kr. for Goodie medlemmer. Læs mere
30 dages retur Læs mere
Levering inden for 1-2 hverdage. Læs mere
Hent i forretning. Læs mere
KENZOKI RESTFUL DREAM NIGHT MASK er en hudpleje, der hjælper huden med at restituere sig, mens du sover. Denne anti-aging sovemaske er beriget med hellig lotusblomstvand og olieholdige ekstrakter, som virker i synergi for at forbedre epidermal regenerering, og High Mallow Extract for at stimulere de vigtigste proteiner for en fast og glat hud. Fra den første morgen ser din hud yngre og mere udhvilet ud, og dens træk er udglattet. Huden er fugtet, beroliget, synligt fastere og mere strålende, som om den har haft en lang, restituerende nattesøvn. Huden er beskyttet mod virkningerne af oxidativt stress, den er mere modstandsdygtig, og dens ungdommelighed er bevaret.
Efter en måneds brug er fine linjer og rynker synligt reduceret, huden er fastere og mere spændstig. Hudens struktur er glattere og teinten mere ensartet. 94% af kvinderne hævder, at deres hud ser yngre ud(1).
Dens plus? Dens luftige skumtekstur med en afslappende duft indhyller huden i komfort før sengetid. Ved påføring giver den anti-ageing sovemaske en øjeblikkelig følelse af velvære(2).
Formuleret med 92%(3)ingredienser af naturlig oprindelse. Påfør et tyndt lag om aftenen, to til tre gange om ugen.
Efter en måneds brug er fine linjer og rynker synligt reduceret, huden er fastere og mere spændstig. Hudens struktur er glattere og teinten mere ensartet. 94% af kvinderne hævder, at deres hud ser yngre ud(1).
Dens plus? Dens luftige skumtekstur med en afslappende duft indhyller huden i komfort før sengetid. Ved påføring giver den anti-ageing sovemaske en øjeblikkelig følelse af velvære(2).
Formuleret med 92%(3)ingredienser af naturlig oprindelse. Påfør et tyndt lag om aftenen, to til tre gange om ugen.
(1)Selvevaluering ved hjælp af spørgeskema på 31 frivillige med anvendelse 2 til 3 gange om ugen om aftenen i 4 på hinanden følgende uger
(2)Selvvurdering ved hjælp af Emocards på 31 frivillige efter én anvendelse
(3)Baseret på ISO 16128-standarden. De resterende 8 % bidrager til formelens sensoriske tekstur og integritet
Lagt i kurven
Vil du se mere Kenzo?
Populære skønhedskategorier
- Makeup
- Hårfarve
- Neglelak
- Aloe Vera
- Mascara
- Rejsestørrelser
- Fodpleje
- Ansigtscreme
- Selvbruner
- Eyeliner
- Hår
- Kropspleje
- Solpleje
- Læber
- Fugtpleje
- Ansigtspleje
- Øjenpleje
- Parfumer og dufte
- Ansigtsmasker
- Anti-age
- Hårfjerning
- Deodoranter
- Læbestift
- Lipgloss
- Hygiejne
- Håndpleje
- Shampoo
- Salicylic Acid
- Retinol
- Barbering og hårfjerning
Populære skønhedsmærker
- Ole Henriksen
- The Body Shop
- Rituals
- Bioeffect
- Rudolph Care
- Clinique
- MAC
- Karmameju
- Lancôme
- Kiehl's
- Dermalogica
- Nilens Jord
- Yves Saint Laurent
- Moroccanoil
- Meraki
- The Ordinary
- Revitalash
- Tromborg
- Origins
- Jimmy Choo
- Ecooking
- aesop
- Biotherm
- Elizabeth Arden
- Zarko
- Bodyologist
- Jean Paul Gaultier
- BOSS
- Armani
- Huda Beauty