Log ind

En del af det at tage ansvar handler om at vi forstår vores rolle i markedet. Som en stor virksomhed og en vigtig aktør i det danske retail-landskab, kan Magasin ikke tage ansvar for samtlige partneres måder at producere på, men vi kan fremadrettet arbejde for at skabe rammer, der fremhæver ansvarligt forbrug, ansvarlig produktion og ansvarlige valg - både for os selv og for de partnere vi arbejder sammen med. Vi kan sætte et eksempel til efterfølgelse for andre, og målet er at vores ansvarlighedspolitik vil være med til at sætte skub i udviklingen af en mere ansvarlig livsstilsbranche.
Forbrugerne stoler på og har tillid til Magasin, både som brand og som stormagasin. At have tillid til en virksomhed betyder i stigende grad, at forbrugerne forventer, at der er styr på hvordan virksomheden påvirker miljø, klima og sociale forhold, og derfor har vi baseret vores arbejde med ansvarlighed på to kerneprincipper, der er udviklet på baggrund af Magasins eksisterende DNA: ærlighed og ægthed.

















Loading...