Gælder 29/07 - 07/08
Goodie-pris gælder Goodie-medlemmer med 1-3 stjerner
Mød Magasins nye kampagneansigt Ulrikke Toft Simonsen

Tekst Emma Henneberg og Cathrine Overvad
Model, arkitektstuderende og mor til to, Ulrikke Toft Simonsen, er Magasins nye kampagneansigt for efterårskampagnen “Moments”, der hylder hverdagens særlige øjeblikke. Oplev kampagnen her, og hør hvordan både hverdag og stil har ændret sig for Ulrikke, efter hun er blevet mor.
Hvordan får I hverdagen til at køre hjemme hos jer?
“Vi har fastlagt mange rutiner hjemme hos os, som er med til at få tandhjulet til at køre rundt. Vi har godt styr på, hvem der har hvilke ansvarsområder i hjemmet. Det fungerer rigtig godt for os med den her mikroplanlægning.”
Hvilke hverdagsøjeblikke sætter du særligt høj pris på?
“Jeg sætter stor pris på vores morgener sammen i familien. Der er noget særligt over den energi, der er, når vi vågner op sammen. Børnene er veludhvilede, har ofte mange tanker og spørgsmål og vil måske gerne høre musik. Selvom morgenerne også kan være hektiske, synes jeg, at der er noget helt særligt over dem i hverdagen.”
“Der er noget i mit liv nu, som er vigtigere end mig, og hvordan jeg ser ud”