Dior er mere end nogensinde i tråd med tiden og markerer sig selv som de mest couture og avantgarde blandt skønhedsbrands: House of Dior hylder både den skønhed, der gør hver kvinde unik, og styrken ved en ny femininitet, samtidig med at det hver dag arbejder på at opbygge en bæredygtig fremtid.
Som modeskaber og parfumeskaber havde Christian Dior en global vision om kvinder, couture og skønhed fra sit første modeshow den 12. februar 1947. Siden da har House of Dior fortsat med at markere sig som et brand forud for sin tid og med en rig arv. Med genåbningen af 30 Avenue Montaigne i Paris lokker Dior besøgende til at udforske ekstraordinære omgivelser, hvor kultur og historie mødes i en uforglemmelig oplevelse.
Min drøm var at gøre kvinder både smukkere og gladere, sagde Christian Dior. Siden da har House of Dior fanget værdien i hver enkelt kvindes femininitet ved at støtte og fremme deres styrker og ambitioner. Women@Dior-programmet og Dior Chin Up-kampagnen er konkrete eksempler på dette engagement. .
Diors kreationer og knowhow er unik. Bag couture-farverne og Dior-makeuppens ultrasanselige konsistens er det kreativiteten hos Peter Philips, Creative and Image Director for Dior Makeup, der gør arbejdet. I duftserien er det nu Francis Kurkdjian, Diors Perfume Creation Director, der skinner igennem.
Dior Beauty har forpligtet sig til miljøvenlige design og gennemsigtighed hvad angår ingredienserne i formlerne og tager det skridtet videre i 2022 ved at dele sit charter om ansvarlige formler. House of Dior har også sine egne haver i Frankrig og resten af verden, hvor de blomster, der dyrkes, bruges i sammensætningen af Diors dufte, makeup og hudplejeprodukter.