Modern you. Modern BOSS.
Med #BeYourOwnBoss kampagnen sætter BOSS skub i en 360 graders re-branding, som, blandt andet, inkluderer et nyt og mere nutidigt logo, en moderne visuel oplevelse og en mere afslappet tøjkollektion, som skal tiltale en yngre og mere global målgruppe.
SS22 kampagnen bringer talentfulde og velkendte stjerner sammen om at præsentere det nye BOSS og forklare, hvad det betyder at være en BOSS.
I kampagnen optræder, blandt andre, den amerikanske rapper Future, den internationale TikTok-stjerne Khaby Lame, den britiske bokser Anthony Joshua, den italienske tennisspiller Matteo Berrettini samt amerikanske topmodeller Hailey Bieber, Joan Smalls og Kendall Jenner.
Be inspirational. Be bold. Be you.
Den nye SS22 kollektion er både afslappet og sporty og introducerer et nedtonet farvevalg i sorte, hvide og brune nuancer, som også definerer en ny signaturstribe. Et nyt monogram print, som kombinerer striben med bogstavet B, viser en selvsikker retning for et brand, som laver deres egne regler. Et rigtigt BOSS brand.
Kollektionen er inspireret af det solrige Californien med sommerlige, løse styles og lette materialer, som dog stadig karakteriseres af den klassiske BOSS pasform med fejlfrie snit. Det iøjnefaldende ’B’ motiv tilføjer det sporty touch og gør kollektionen til et statement, som er en ny BOSS generation værdig.
Med kollektionen viser BOSS, at de selv er klar til at være deres egen BOSS og dermed et ledende brand, som ikke er bange for at gå nye veje.