Oftest stillede spørgsmål - Magasin Onlineshop - Køb dine varer og gaver online
CurrentCustomer.registered: false
CurrentCustomer.authenticated: false
Indkøbskurv
Kurv 
(0)
0 VARER

Oftest stillede spørgsmål

Hvis du har spørgsmål til Magasin kort, hjælper vi gerne. Vi har samlet de oftest stillede spørgsmål her.  
  • Kan jeg bruge mit Magasin kort på Magasin.dk?

    Ja, du skal blot bruge dit kort som betalingsmiddel.
  • Hvor ofte er der shoppeweekender?

    Vi afholder Goodie Days 12 gange om året. Derudover inviterer vi også til før-udsalg, juleshopping med rabat, dagstilbud og en masse spændende events. Hold derfor øje med din indbakke - for det er her, vi afslører det først.
  • Kan jeg bruge mit Magasin kort andre steder end i Magasin?

    Nej, kortet kan kun bruges i Magasin og online på Magasin.dk. Det er ikke muligt, at hæve kontanter på kortet og returneringer bliver tilbageført på kortet.
  • Koster det noget at være medlem?

    Nej, Magasin kort er gratis, og du kan hurtigt og nemt ansøge om et kort i forretningen eller på Magasin.dk. Du bliver automatisk en del af Goodie Card klubben - klubben der giver de bedste fordele.
  • Hvad skal jeg gøre, hvis kortet ikke fungerer?

    Det er altid muligt, at bestille et nyt Magasin kort. Ring til Ikano Bank på tlf. +45 43 55 65 55 (Hverdage mellem kl. 9-16), så sender vi et nyt kort til dig inden for få dage. Du kan indtil da få et midlertidigt kort hos Magasin Kundeservice.
  • Hvornår og hvordan skal jeg betale?

    Betalingsfristen er altid den 1. i måneden. Du modtager dit kontoudtog omrking den 26. i måneden. Betaler du via Betalingsservice fremgår dine betalinger af den månedlinge oversigt, og betalingen sker automatisk. Betaling skal ske elektronisk eller via tilsendt girokort.
  • Hvor kan jeg se hvor meget jeg har handlet for på mit kort?

    På ikanobank.dk finder du "Min konto", hvor du kan finde informationer om din Magasin kort saldo, ændre pinkode, finde dit betalings-ID til indbetaling på din konto og meget mere. Du logger på med NemID.
  • Hvordan fungerer 10% på oprettelsesdagen?

    Når du opretter et Magasin kort får du 10% på alle dine købe med dit midlertidige kort i hånden. Gælder ikke Humac, Kiosken på Kgs. Nytorv samt Nespresso Boutique. Bemærk, kortet skal oprettes i forretningen.
  • Hvad betyder ÅOP? Og hvor finder jeg den aktuelle rente?

    ÅOP betyder Årlig Onkostning i Procent. ÅOP tager højde for alle omkostninger, du har i forbindelse med brugen af dit Magasin kort. Da der ikke er noget oprettelsesgebyr eller månedsbegyr på dit Magasin kort, er ÅOP og den årlige nominelle rente den samme. Den aktuelle rente finder du på Min konto på ikanobank.dk
  • Kan min ægtefælle/samlever også få et kort?

    I kan begge ansøge om et Magasin kort og vil få et kort tilsendt. Hvis du selv har et Magasin kort, og senere ønsker et kort til samme konto til din ægtefælle eller samlever skal du sende en email til kreditgruppen@ikano.dk. Skriv din ægtefælle eller samlevers navn og cpr-nummer, så sender vi en ny kreditaftale. I kan også få oprettet et ekstra kort i Magasin Kundeservice. Husk, at medbringe gyldigt billed- og adresse legitimation.
  • Hvad gør jeg hvis jeg mister mit kort?

    Hvis du taber eller på anden måde mister dit kort, skal du med det samme meddele et til Ikano Bank på tlf. +45 43 55 65 55 (Hverdage mellem kl. 9-16) eller sende en e-mail til kundeservice@ikano.dk
  • Jeg har ikke modtaget mit kort, hvad gør jeg?

    Der kan gå op til 10 dage før du modtager dit nye Magasin kort. Har du stadig ikke modtaget det, kan du kontakte Ikano Bank på tlf. +45 43 55 65 55 (Hverdage mellem kl. 9-16) der står klar til at hjælpe.
  • Hvad hvis jeg ikke kan huske mit pinkode?

    På ikanobank.dk kan du logge på "Min konto" og her har du mulighed for at vælge din helt egen pinkode. Du logger nemt på med NemId.
  • Hvad er forskellen mellem Magasin kort og Goodie Card?

    Et Goodie Card er et medlemskort, hvor du får direkte adgang til en masse fordele. Magasin kort er et kreditkort til Magasin. Kortet er gratis at oprette og giver mulighed for en kredit på op til 40.000 kr. Med et Magasin kort får du 10% rabat på alt på oprettelsesdagen (Gælder ikke Humac og kiosken på Kgs. Nytorv samt Nespresso Boutique i Lyngby). Du bliver endvidere automatisk medlem af Goodie Card klubben - klubben der giver de bedste fordele.
  • Hvordan ansøger man?

    Du kan nemt ansøge om et Magasin kort i din nærmeste Magasin forretning eller her på Magasin.dk. Der bliver lavet en almindelig kreditvurdering, og du skal huske at medbringe og vise gyldigt billed ID - pas og det gule sygesikringsbevis.
  • Hvor høj er kreditten?

    Det er muligt, at få en kredit på op til 40.000. Du kan nemt ændre din kredit ved at kontakte Ikano Bank på tlf. +45 43 55 65 55 (Hverdage mellem kl. 9-16) eller via e-mail på kreditgruppen@ikano.dk

 

Hvis du har spørgsmål til dit Magasin kort, er du velkommen til at rette henvendelse til Ikanos Kundeservice, hverdage mellem kl. 09.00-16.00, eller henvende dig ved Magasins Servicekasse.

 

Ikano Kundeservice

Tlf:+45 43 55 65 55
E-mail:kundeservice@ikano.dk

For saldooplysninger (hele døgnet):

Tlf:+45 43 55 66 58

Ansøg

 
Magasin.dk bruger cookies for at give dig en bedre oplevelse gemmer vi dine informationer om dit besøg på magasin.dk Læs mere