Gået tabt under forsendelse - Magasin Onlineshop - Køb dine varer og gaver online
Indkøbskurv
0
0 varer lagt i indkøbskurven

Gået tabt under forsendelse

Hvis din ordre går tabt under forsendelse, opretter vi en reklamation til Post Danmark. Bemærk, at fra vi opretter en reklamation, har Post Danmark 24 timer til at finde ordren. Hvis Post Danmark ikke kan finde ordren, fremsender vi en ny ordre eller refunderer købssummen til det anvendte betalingskort.

Har du spørgsmål?
Online
33 18 20 05

Man. - Fre.: kl. 09.00 - 22.00

Weekend: kl. 10.00 - 22.00

Forretninger
33 11 44 33

Man - Fre: kl. 10.00 - 17.00

Weekend og helligdage: Lukket

Magasin.dk bruger cookies for at give dig en bedre oplevelse gemmer vi dine informationer om dit besøg på magasin.dk Læs mere